Een grotere klanttevredenheid door SMS Service op maat
De wereld van messaging verandert snel. Als dé SMS provider van Nederland volgt Spryng de ontwikkelingen op messaging gebied op de voet. We bezoeken dan ook regelmatig events en congressen op ons vakgebied. Maar we komen ook op beurzen waar je ons niet zo snel zou verwachten. Zo brachten Spryng founders Marc en Alexander onlangs een bezoek aan de Transport Logistic beurs in München en de International Dental Show in Keulen. Want met een SMS Service kunnen bedrijven in elke branche hun klanten proactief informeren. Daarmee anticipeer je op vragen van klanten, bespaar je kosten en werk je efficiënter.
Transportsector meets SMS provider
Alexander Wanders: “Spryng heeft veel klanten in de transportsector. Dat is logisch want de logistiek leent zich bij uitstek voor SMS dienstverlening. Als je order onderweg is, wil je je klanten natuurlijk actuele informatie sturen over de exacte bezorgtijd. Wij kunnen notificaties versturen als een bestelling in de winkel, thuis of bij een pick-up point is afgeleverd. Op een internationale transportbeurs zoals Transport Logistic kunnen wij ons gezicht laten zien bij bestaande klanten. Een goed contactmoment om de samenwerking en mogelijke nieuwe wensen te bespreken. Verder kunnen we andere logistieke bedrijven vertellen wat de mogelijkheden zijn van SMS versturen. En het leidt in alle gevallen tot efficiënter werken, een grotere klanttevredenheid en uiteindelijk natuurlijk tot een flinke kostenbesparing. Waar je aan de telefoon vaak wordt afgescheept (‘Zet maar op de mail.’), krijg je op een beurs de kans om in één dag veel interessante mensen te spreken. Zo kunnen we de voordelen van bijvoorbeeld bulk SMS versturen of een SMS API goed uitleggen. We luisteren, adviseren en bedenken SMS oplossingen op maat voor logistieke bedrijven. En voor veel andere branches. Het persoonlijke karakter van een beurs past daar goed bij. Je hebt de tijd om wat dieper op specifieke cases in te gaan.”
SMS specialist in de gezondheidszorg
Een van die andere branches is de gezondheidszorg. Daar waar het bij Spryng allemaal is begonnen. Door geautomatiseerde SMS berichten naar patiënten te sturen om hen aan de afspraak te herinneren daalde de no-show van ziekenhuizen enorm. Nog altijd worden er miljoenen euro’s bespaard in de gezondheidszorg door de SMS Service van Spryng. Een goede reden voor Alexander en Marc om ook medische beurzen in het buitenland te bezoeken. Zoals de International Dental Show in Keulen.
Marc: “We hebben inmiddels zoveel ervaring met SMS versturen in de gezondheidszorg dat we eigenlijk meer optreden als adviseur. Onze expertise binnen de gezondheidszorg wordt echt gewaardeerd. Wij zijn niet naar Keulen gegaan om zakelijke SMS te verkopen. Wij helpen zorginstellingen om hun cliënten beter van dienst te zijn. Door onze kennis te delen en effectieve oplossingen aan te dragen die kostenbesparend werken en het leven van iedereen vergemakkelijken. Ja, ook voor tandheelkundigen die naar Keulen komen!”
Meer weten over de SMS gateway voor jouw branche?
Nieuwsgierig naar wat Spryng als SMS Gateway provider voor jouw bedrijf en klanten kan betekenen? We sparren graag een keer geheel vrijblijvend om de mogelijkheden van zakelijke SMS te verkennen. Bel 020 770 30 05 of stuur een mailtje naar Marc (marc@spryng.nl). Of een SMS’je natuurlijk (06 42 20 29 89).