Kent u de uitspraak ‘Een klacht is gratis advies’?
Wat ons betreft helemaal waar. Maar bij Spryng voorkomen we toch liever dat klanten en relaties ontevreden zijn over onze SMS Service. Of over andere messaging zaken die wij als SMS provider voor bedrijven en instellingen verzorgen. Sterker nog, wij noemen onszelf liever ‘client obsessed’. Voor Spryng (en voor de klanten van Spryng) betekent ‘client obsessed’ het volgende:
- Ons werk is altijd onderdeel van een flow tussen bedrijven en mensen. Of tussen mensen en mensen. Want als SMS provider communiceren wij ook met de klanten van klanten. Omdat we ons verdiepen in deze flow tussen bedrijven en mensen (net zolang totdat we die van het begin tot het einde begrijpen), weten we ook hoe we bepaalde obstakels voor (de klanten van) onze klanten kunnen wegnemen. Een voorbeeld is dat wij er bij een ziekenhuis achter kwamen dat het no-show probleem eigenlijk kwam doordat patiënten te lang nodig hadden voor het zoeken van een parkeerplek. Dit probleem is gemakkelijk opgelost door een SMS bericht te versturen met informatie over waar de parkeergarage vol is en met de informatie waar dus juist wél geparkeerd kan worden. Zo simpel kan de oplossing zijn!
- SMS versturen, dat kunnen meer bedrijven. Maar Spryng garandeert ook razendsnelle én adequate support op onze SMS Gateway. Om een voorbeeld te noemen: in het halfjaar dat wij een live chatfunctie op onze vernieuwde website hebben, is de eerste reactietijd van minder dan vijf minuten naar gemiddeld slechts twee minuten per chat gegaan. Ook de closing time van een ticket is inmiddels ruim onder de zeven minuten. Ons team staat altijd op scherp om kleine en grote issues te ontrafelen en op te lossen. Daar worden onze klanten blij van. En wij ook!
Klanten aan het woord over onze support
Deze cijfers spreken misschien voor zich, maar voor ons blijft de ervaring van de klant zelf het allerbelangrijkste. Daarom hieronder nog een greep uit de feedback van klanten nadat zij een beroep hadden gedaan op de supportafdeling van Spryng:
“Duidelijk oplossing! Rustig aan de telefoon, en zaken die hij niet zeker weet vraagt hij na.”
“Bedankt, de uitleg was super.”
“I am superduper excited about your service. Keep up the good work.”
“Er was een snel antwoord, en het loste mijn probleem op. Meer heeft een mens niet nodig.”
“Quick and professional.”
“Het ging snel en voorspoedig. Ik weet nu ook wat ik de volgende keer kan doen om zelf het bestand te downloaden.”
“ Snelle afhandeling, erg fijn.”
“Wat een snelle service. Worden we blij van.”
“Goed gesprek, snelle actie.”
SMS versturen via onze SMS Gateway?
Bespaar kosten, optimaliseer bedrijfsprocessen en maak uw klanten happy. Simpel, met één SMS API van Spryng die werkt voor elke sector, van logistiek tot retail, van gezondheidszorg tot zakelijke dienstverlening. We denken graag met u mee voor oplossingen op maat. Bel Spryng op 020 770 30 05 of stuur een mailtje naar Marc (marc@spryng.nl).