Verifieer gebruikers met Voice OTP (eenmalig wachtwoord)
Bezorg je OTP-berichten sneller en veiliger aan je gebruikers via Voice. Door gebruik te maken van Spryng’s veilige Voice API, ben je verzekerd van een betrouwbare levering van je OTP.
Alle voordelen van onze Voice API in één oogopslag
Zorg voor een naadloos en veilig verificatieproces via het meest inclusieve communicatiekanaal met Spryng’s Voice API.
Hoe werkt het:
Ontdek vandaag nog de kracht van onze Voice API!
Stap 1:
Inloggen
Je klanten loggen in op je klantenportaal en kiezen de authenticatiemethode “SMS” of “Telefoongesprek”.
Stap 2:
Telefoongesprek
Als ze kiezen voor “Telefoongesprek” ontvangen ze een oproep waarin de OTP-code tweemaal wordt uitgesproken.
Stap 3:
OTP-code
De klant voert de ontvangen code in op het portaal. Daarna wordt de identiteit van de klant geverifieerd en de login bevestigd.
Stap 4:
Authentificatie geslaagd
De klant is succesvol ingelogd op je platform – binnen een minuut.
Databeveiliging: GDPR-proof!
De enige aanbieder in de EU met zowel ISO 27001 als NEN 7510
Veiligheid voorop! Spryng is de enige aanbieder in de EU met zowel ISO 27001- als NEN 7510-certificering. Daarnaast: de beveiliging van jouw data én die van je klanten is 100% GDPR-proof bij Spryng. Jouw security officer zal je dankbaar zijn dat je voor Spryng hebt gekozen.
Waarom kiezen voor Voice met Spryng?
Oneindige mogelijkheden met onze Voice API
Hoge OTP-afleverpercentages
Met 0% downtime in de afgelopen twee jaar zorgt Spryng voor onmiddellijke levering van je OTP-codes aan klanten, zodat zij zo efficiënt mogelijk kunnen inloggen.
Beveiliging & Betrouwbaarheid
Spryng’s Voice API zorgt ervoor dat OTP’s veilig worden afgeleverd via versleutelde communicatiekanalen. Dankzij onze gegevensbeschermingsprotocollen kun je vertrouwen op veilige, conforme en betrouwbare voice-authenticatie.
Eenvoudige integratie
Spryng’s Voice API is ontwikkelaarsvriendelijk, met duidelijke documentatie en ondersteuning voor eenvoudige integratie op verschillende platformen. Zo implementeer je snel en efficiënt.
Implementatie van de Voice API
Hoe makkelijk is het om onze Voice API te implementeren?
Geef gebruikers de keuze of ze hun OTP-code willen ontvangen via SMS of Voice. Eén simpele stap voor een betere klantervaring. Het implementeren van onze Voice API is zeer eenvoudig. Neem contact met ons op voor de technische documentatie.
Zodra je Voice API geactiveerd is, kun je:
Voice-rapportages ontvangen en binnen enkele seconden exporteren
Beheer alles eenvoudig in één overzicht.
Een Voice-bericht verzenden met maximaal 50 tekens
Het text-to-speech (TTS)-endpoint biedt ingebouwde stemmen om de spraakweergave van tekst aan te passen.
Voice toevoegen als extra product aan de Rest API
Verrijk je communicatiestrategie met Spryng.
Met Spryng is het invoeren van een OTP-code nog nooit zo eenvoudig geweest!
Voice is de ideale oplossing voor oudere gebruikers die moeite hebben met het lezen van OTP-codes. Ze ontvangen een veilige, duidelijke en begrijpelijke oproep, wat zorgt voor een soepele en toegankelijke authenticatie.
Jouw klanten staan klaar om Voice te omarmen, jij ook?
Interessante recente statistiek: 75% van de consumenten vindt een telefoongesprek handiger dan een SMS om in te loggen.
Gebruik Voice voor patiëntenverificatie en afspraakbevestiging.
Stuur veilig authenticatiecodes voor transacties via Voice.
Veelgestelde vragen over onze Voice API
Wat is een Voice API?
Een Voice API stelt je in staat om eenvoudig hoogwaardige telefoongesprekken te integreren in je applicatie of software, waardoor realtime notificaties mogelijk worden. Spryng’s Voice API zorgt voor betrouwbare, veilige en schaalbare communicatie. Deze eigenschappen maken Voice ideaal voor OTP’s.
Hoe gebruik je onze Voice API om OTP-codes te versturen?
Om OTP-codes via Spryng’s Voice API te versturen, integreer je de API met je applicatie volgens onze uitgebreide documentatie. Wanneer een gebruiker om authenticatie vraagt, genereert je systeem een veilige OTP-code en triggert automatisch een spraakoproep naar het telefoonnummer van de gebruiker. De OTP wordt uitgesproken in heldere, natuurlijke spraak, zodat ook gebruikers met moeite met SMS-authenticatie deze eenvoudig ontvangen. Zodra de gebruiker de code invoert, wordt deze gevalideerd in je applicatie voor een veilige en efficiënte verificatie.
Hoe vaak wordt Voice gebruikt voor OTP-doeleinden?
Voice wordt steeds vaker gebruikt voor het versturen van One-Time Passwords (OTP’s), vooral in situaties waarin SMS minder betrouwbaar is of gebruikers specifieke toegankelijkheidsbehoeften hebben. Door Voice te combineren met onze API-diensten behalen bedrijven OTP-invoerpercentages tot wel 100%, wat zorgt voor een snelle en veilige levering. Uit onderzoek blijkt bovendien dat 75% van de ondervraagden voice-authenticatie handiger en veiliger vindt dan SMS.
Start direct met het
versturen van SMS!
Interesse?
Ontvang vandaag nog een offerte
Verstuurd.
Error.