Op 29 oktober jl. is Spryng uitgeroepen tot de winnaar van de Piet Heyn Challenger Award. De jaarlijkse onderscheiding, die in het leven is geroepen door de vakvereniging Sales Management Association (SMA), is uitgereikt op een avond die volledig in het teken staat van ‘daadkracht en succes’ en ‘koopmansgeest en authentiek en innovatief ondernemen’. Naast de aanwezigheid van de commerciële top van Nederland, werd de gala-avond opgesierd met visionaire sprekers uit het bedrijfsleven en de politiek.
Wat een eer?!
De Piet Heyn SMA Challenger Award wordt toegekend aan jonge bedrijven die een veelbelovende groei hebben laten zien en opvallen in de markt. Spryng, specialist in het wereldwijd leveren van SMS diensten voor de zakelijke markt, werd in deze categorie tot winnaar gekozen vanwege haar internationale ambities en successen. Spryng viel op door haar innovatieve ondernemende grondhouding, beschikt over lef en wist die om te zetten in succesvol ondernemerschap, creëerde een eclatante groei en onderscheidt zich nu als een Game-Changer in de markt, aldus de SMA-jury.
De jury, die zich bezighield met de selectie en de uiteindelijke keuze voor de winnaar van de Piet Heyn SMA Challenger Award, bestond uit Henk Broeders (directeur Jaarbeurs Utrecht), Chris Ouwinga (CEO Unit4), Paul Nijhoff (lid van Raad van Bestuur Ecommerce Europe en voormalig CEO en mede-eigenaar van RFS Holland Holding en Wehkamp) en Frits Huffnagel (Nederlands politicus voor de VVD en City & Communicatie marketeer).
“Wij vinden het een enorme eer dat deze jury Spryng als winnaar heeft uitgeroepen. Voor ons is het winnen van de Piet Heyn SMA Challenger Award een bevestiging dat het jonge team zich krachtig heeft weten te positioneren op haar vakgebied. Wij zijn dan ook ontzettend blij deze onderscheiding namens ons allen in ontvangst te mogen nemen.”
Aldus Alexander Wanders en Marc Rottinghuis, oprichters van het Amsterdamse bedrijf Spryng.