Een nog klantvriendelijkere website én nieuwe features
Als gecertificeerde SMS provider lopen we bij Spryng altijd net een stapje harder om up–to-date te blijven. Wij garanderen een veilige en snelle SMS Gateway aan onze klanten voor onder andere de optimalisatie van customer journeys. Om onze expertise te onderstrepen, hebben wij ook de website en het klantenportaal van Spryng in een nieuwe jas gestoken.
‘There’s no second chance…
… for a first impression’ en dat geldt ook voor een zakelijke website. Die van Spryng was ‘alweer’ een jaar of drie oud. Voor een innovatief en communicatief bedrijf als Spryng, hoog tijd om deze weer eens tegen het licht te houden. Conclusie; we koesteren wat lekker werkt en we verbeteren waar het kan.
De nieuwe website is een nog betere weerspiegeling van wie wij zijn en wat onze kernwaarden zijn. Voor onze klanten zijn wij dé partner voor de toekomst, dit is ook weer terug te zien in de vernieuwde website door de extra focus op onze expertise in de health, finance en logistieke sector en onze nieuwe producten. Onze belangrijkste focus zal nog altijd SMS zijn, omdat wij ervan overtuigd zijn dat SMS tot de beste resultaten leidt, desalniettemin zullen wij onze rechtstreekse verbinding met WhatsApp for Business en RCS meer onder de aandacht gaan brengen. Verder willen we met de nieuwe website onze klanten nog beter ondersteunen bij het inzetten van SMS en Messaging voor hún klanten.
Ook zijn er een aantal aspecten die hetzelfde blijven: zo is onze supportafdeling nog steeds 24/7 bereikbaar in meerdere talen, blijft veiligheid één van onze top prioriteiten en geloven wij nog steeds in afspraak is afspraak.
Overzichtelijk klantenportaal
Met ons klantenportaal bieden wij de mogelijkheid aan onze klanten om aan de hand van ons SaaS platform SMS berichten te verzenden. Hierin is het mogelijk om gebruik te maken van features zoals, long SMS, DLR (delivery reports oftewel ontvangstrapporten) en een global coverage (1000+ netwerken). Dit portaal heeft een een frisse nieuwe vormgeving gekregen en ook zijn er aan de achterkant een aantal technische opties verbeterd.
Onze dienstverlening
Zoals eerder benoemd zullen wij naast SMS ook andere producten meer onder de aandacht brengen. Het nieuwe uiterlijk van onze website biedt namelijk ruimte voor alle Messaging services, zoals:
SMS
Via miljoenen berichten per dag in ca. 200 landen komen onze klanten in contact met hun klanten. Bijvoorbeeld met een afspraakherinnering, een authenticatie bericht voor extra beveiliging, of met Bulk SMS als je iedereen tegelijk wilt bereiken. Eén simpele SMS API van Spryng is voldoende om uw doelgroepen te bereiken met SMS berichten.
Rich Communication Service (RCS)
RCS is een communicatiemiddel dat net als SMS via mobiele netwerken loopt. Als een soort alternatief voor Whatsapp en een moderne opvolger voor SMS, zijn er veel extra features mogelijk met RCS. Zo wordt het versturen van foto’s, stickers en video’s ondersteund, net als groepsgesprekken en inzicht in wanneer iemand een bericht typt of heeft ontvangen. Dit geeft veel mogelijkheden voor klantcontact en klantenbinding. Samen met een aantal serviceproviders over de hele wereld, waaronder Spryng, is Google bezig om deze superveilige communicatie techniek te ontwikkelen en wereldwijd uit te rollen. De dienst wordt momenteel uitgerold en is alleen te gebruiken door toestellen met Android operating system in combinatie met Vodafone provider in Nederland.
Whatsapp
Whatsapp biedt klanten de mogelijkheid om gebruik te maken van hun eigen, vertrouwde manier voor tweewegcommunicatie. Whatsapp for Business werkt aan de hand van templates, het is mogelijk om deze in te zetten voor veelvoorkomende berichten met ‘Quick replies’. Zo beantwoord je FAQ snel en gemakkelijk.
Nieuwe samenwerkingen & koppelingen
Samen sta je sterker, daarom is Spryng altijd in gesprek met potentiële partners. Op zoek naar toegevoegde waarde en nieuwe koppelingen voor verschillende doelgroepen en oplossingen. Benieuwd naar onze laatste samenwerkingen en koppelingen? Neem dan een kijkje op onze nieuwspagina.
Contact
Spryng hoopt met de vernieuwde website en klantportaal beter te kunnen laten zien wie wij zijn en waar we voor staan. Mocht je willen weten wat Spryng voor jouw organisatie kan betekenen? Wij staan nog steeds 24/7 voor je klaar op 020 – 770 3005 of stuur een mailtje naar Marc Rottinghuis via marc@spryng.nl.