Laatste nieuws

Quercis gebruikt SMS voor klanten én eigen medewerkers

Others
Quercis gebruikt SMS voor klanten én eigen medewerkers

Quercis helpt organisaties om complexe bedrijfssoftware inzichtelijk te maken. Het bedrijf levert praktische en innovatieve oplossingen voor allerlei vraagstukken. Elke situatie vereist toch vaak net even een andere oplossing. Als information consultant en Exact partner zijn zij dagelijks bezig met het stroomlijnen en optimaliseren van bedrijfsprocessen. “Bij ons geen ‘ja en amen’, maar een team dat kritisch meedenkt.” Spryng’s SMS Gateway helpt hen daarbij met Two Factor Authentication (2FA). Maar, SMS wordt ook ingezet voor het personeel van Quercis, bijvoorbeeld bij de lunch. 


SMS Gateway voor iedereen bereikbaar

Voor de business portalen van Quercis wordt momenteel Two Factor Authentication (2FA) gebruikt. Dat is een extra beveiliging via een SMS met een unieke eenmalige code. Maar ook medewerkers maken gebruik van de SMS service van Spryng, onder meer om in te loggen op het lunchportaal van het bedrijf. “Sinds de coronapandemie geldt bij ons een maximum aantal aanwezigen op kantoor. Om dit voor iedereen inzichtelijk te maken hebben we met behulp van onze Quercis Business Portal een lunch- en aanwezigheidsregistratie gemaakt. Onze collega’s kunnen via het portaal gemakkelijk aangeven of ze wel of niet aanwezig zijn en of ze meelunchen. Op deze manier weet iedereen precies of het maximaal aantal aanwezigen is bereikt. Als je binnen het netwerk bent kun je gewoon inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord. Buiten het netwerk maken we gebruik van 2FA. Dus niet alleen onze klanten maken gebruik van de SMS service van Spryng, wij zelf ook.”

 

“De implementatie van de SMS service verliep heel soepel. We zien ook nieuwe mogelijkheden voor de toekomst, daarom willen we de samenwerking met Spryng graag verder uitdiepen” – Jan Schonewille


De voordelen van SMS

Klanten van Quercis maken gebruik van Two Factor Authentication en dat werkt erg goed. Het is dan ook de intentie van Quercis om de SMS service verder te gaan toepassen in business portalen en voor notificaties. “Op ons HRM portaal bijvoorbeeld. Daar kunnen we SMS notificaties inzetten om personeel te laten weten dat hun salarisstrook klaar staat. Of dat een verlofaanvraag is goedgekeurd. Maar met een simpele SMS notificatie kunnen we collega’s ook laten weten dat er een factuur klaar staat voor goedkeuring. Bij het creditmanagement portaal van Quercis kun je een notificatie inzetten als een factuur richting de deadline gaat om betaald te worden. En zo zijn er per klant en afdeling nog veel meer mogelijkheden die we graag verder willen onderzoeken.”

 

“We hebben voor Spryng gekozen als SMS provider omdat het de toonaangevende partij in de markt is” – Jan Schonewille


Meer weten over SMS voor uw klanten of medewerkers?

Dat SMS veel meer is dan 160 tekens, laat Quercis zien met haar innovatieve toepassingen. Ook voor uw organisatie kan de SMS Gateway van Spryng tijd en geld besparen. En het leven van uw klanten en personeel gemakkelijker maken. Hoe? Dat onderzoeken wij graag verder met u. Geheel vrijblijvend uiteraard. Neem dus vandaag nog contact op met Spryng  via info@spryng.nl of via + 31 20 770 3005.

 

Deel deze Spryng posts

Meer nieuws