Blogs

Blijf op de hoogte

Service softwareoplossing van Insezo gebruikt SMS om kostbare ‘no-shows’ terug te dringen en NPS te verhogen

Stel je voor dat je wasmachine binnen een jaar na aankoop kapot gaat. In dat geval neem je natuurlijk contact op met de verkoper, die vervolgens een serviceteam inschakelt om garantie te bieden, aangezien consumenten wettelijk recht hebben op minimaal twee…

Spryng en MailBlue transformeren marketing automation platform met nieuwe SMS-integratie

Persbericht: Amsterdam – Het klassieke SMS-bericht begint in rap tempo populariteit te winnen onder marketeers. Niet zo gek, want in een maatschappij waarin de strijd om de aandacht van de consument steeds heviger wordt, is de gemiddelde open rate van een SMS…

Met welke onderwerpen nemen consumenten contact op met bedrijven?

In de wereld van de klantenservice hoor je vaak een bekend gezegde: “Domme vragen bestaan niet.” Deze zin, die vaak gezegd wordt, benadrukt hoe belangrijk het is om mensen aan te moedigen nieuwsgierig te zijn. Het bevordert het idee dat alle vragen…

De wereldwijde connectie: een verkenning van de meest gecontacteerde sectoren wereldwijd

In een tijdperk dat wordt bepaald door technologische ontwikkelingen en wereldwijde verschuivingen, verandert de dynamiek van communicatie tussen consumenten en zakelijke interacties snel en aanzienlijk. Om een goed beeld te krijgen van hoe het landschap van zakelijke communicatie verandert, hebben Spryng…

Wereldwijd onderzoek onthult: hoe vaak nemen consumenten contact op met bedrijven?

In onze snelle en onderling verbonden wereld is het begrijpen van de behoeften en het gedrag van consumenten een fundamenteel element van effectieve communicatie en bedrijfsstrategie. Om licht te werpen op dit cruciale aspect, zijn Spryng en Commify begonnen aan een…

SMS: de onmisbare schakel in ‘audit at home’ voor laadpaalspecialist MobilityPlus

Hoe MobilityPlus messaging via Spryng inzet om mobiliteit te vergroenen   “Zorgeloos, groen en slim laden”, dat is de missie van laadpalen leverancier MobilityPlus. De snelgroeiende Mobility Service Provider die bedrijven en particulieren ondersteunt in de transitie naar elektrische mobiliteit. Met een ‘audit…

Duurzame pakketbezorger Homerr optimaliseert onboardingsproces van pakketpunten met SMS

Homerr is één van Europa’s meest innovatieve en duurzame logistieke spelers. Het bedrijf zet sterk in op de last mile delivery en heeft als doel om pakketbezorging socialerl én duurzamer te maken. Homerr stelt particulieren aan om HomerrPunt te worden vanuit…

Vastberaden en creatief: meet business developer Marianne Vols

Als Marianne iets in haar hoofd heeft, dan is zij vastberaden om dit ook te bereiken. Zo had deze Belgisch-Limburgse Sprynger zichzelf een doel gesteld: voor haar 27e verjaardag emigreren naar Nederland. Op de dag na haar 27e verjaardag werd ze…

Mobiliteitsaanbieder Valckenier: hoge ambities maar dichtbij de klant met behulp van SMS

Door de jaren heen is Valckenier in sneltempo uitgegroeid van Renault garage tot een van de bekendste mobiliteitsaanbieders met meerdere vestigingen in Vlaanderen, België. Bij Valckenier kan je terecht om auto’s te kopen, delen, huren en te verkopen.  Hoe behoud je als snelgroeiende onderneming…