Blogs

Blijf op de hoogte

SMS inzetten om de aandacht van klanten te trekken: zo doe je dat!

Het is inmiddels alweer ruim 20 jaar geleden dat het eerste SMS bericht werd verzonden. SMS werd toentertijd gezien als een revolutionair communicatiemiddel dat zich uitstekend leent om binnen enkele seconden korte tekstberichten te verzenden en ontvangen.

De kracht van SMS in combinatie met e-mail

Communicatie met klanten is belangrijk. Bedrijven besteden hier daarom veel tijd en aandacht aan. Via een mobiel apparaat zijn er verschillende mogelijkheden om met klanten te communiceren, waarvan SMS en e-mail verreweg de bekendste opties zijn. SMS VS EMAIL Voor het…

SMS authenticatie als extra beveiliging

Door de toenemende technologische ontwikkelingen worden hackers steeds innovatiever in het kraken van digitale gegevens. Enkel een gebruikersnaam en wachtwoord zijn vaak niet meer voldoende om de veiligheid te waarborgen.

SMS in Transport en Logistiek

In de zorg wordt veel gesproken over het “no show” probleem. Sterker nog, vanuit dit probleem is Spryng SMS ontstaan. Met “no show” en het bestrijden ervan wordt bedoeld het niet nakomen van afspraken door cliënten en het herinneren aan de afspraak door…

De toegevoegde waarde van SMS voor de financiële sector

SMStan SMS zorgt ervoor dat systemen beter beveiligd zijn tegen ongeautoriseerde toegang. Zo kunnen bedrijven in de financiële sector SMS inzetten voor bijvoorbeeld TAN-codes, authenticatie, betalingsherinneringen en meldingen omtrent diverse statussen.

De toegevoegde waarde van SMS voor Retail & E-commerce

Ook in de retail- en e-commercesector is de effectiviteit van SMS hoog. Via de SMS Gateway kunnen klanten proactief op de hoogte worden gebracht omtrent de status van het online bestelde product. E-commerce Steeds meer retailers laten per SMS aan hun…

Erasmus MC en Spryng gaan samen strijd aan tegen no-shows door middel van SMS reminder

Voorheen herinnerende het Erasmus MC haar patiënten door middel van spraakberichten aan hun polikliniek afspraak. Sinds afgelopen jaar is er echter gekozen om patiënten door middel van SMS te herinneren aan hun polikliniek-afspraak aangezien het versturen van SMS vele malen goedkoper en effectiever…

Spryng en SALESmanago bundelen krachten!

Spryng – een Business to Business mobiele telecom service provider van Nederlandse afkomst en SALESmanago – van Poolse afkomst en aanbieder van een op de Cloud gebaseerd marketing platform starten een samenwerking en bieden hun klanten nu de mogelijkheid van elkaar’s…

ORTEC & Spryng bieden middels SMS optimale ondersteuning bij flexibele roosterplanning

Amsterdam, 22 juli 2015. Tientallen grote en kleine zorginstellingen gebruiken de SMS Gateway van Spryng om vanuit Ortec Harmony te communiceren met medewerkers inzake Ad Hoc werkzaamheden en/of openstaande shifts in het rooster. Ortec Harmony Ortec biedt middels het Harmony systeem optimale ondersteuning bij…