Blogs

Blijf op de hoogte

Over ondernemerschap, ziekenhuizen en meer efficiency door SMS

Vier vragen aan Marc Rottinghuis, CEO en medeoprichter van Spryng. Door Nathan Gatto, een van de internationale toppers bij SMS provider Spryng. Hij komt uit Frankrijk en hiervoor studeerde hij de master International Business aan de Sciences Po Aix. Tijdens de…

Het nieuwe SMS versturen heet RCS

De voordelen van Rich Communication Service Misschien heeft u er al iets over gehoord: RCS. Deze afkorting staat voor Rich Communication Service. RCS is eigenlijk een uitgebreide vorm van SMS versturen, met tal van voordelen, zeker in het zakelijke verkeer. Google…

Werk aan de winkel op Dag van de Privacy (en daarna)

Spryng is enige messaging-provider met ISO én NEN-certificering Op 28 januari is het weer zover. Die dag is het voor de 14e keer de Europese Dag van de Privacy. Deze dag is in 2007 door de Raad van Europa in het leven geroepen…

Grote én kleine bedrijven profiteren van SMS service

Want, SMS versturen is betaalbaar, snel en het vergroot de klanttevredenheid. Veel mensen denken dat alleen grote bedrijven gebruik maken van SMS dienstverlening voor klantcommunicatie, maar niets is minder waar. Consumenten verwachten tegenwoordig van elk bedrijf dat het op een simpele, snelle…

Gebruik SMS om uw customer experience te verbeteren

Want wat is er nu waardevoller dan klantfeedback over alle relevante moment in de klantreis? Zakelijke SMS versturen wordt door veel bedrijven en zorginstellingen ingezet om klanten te informeren over actuele zaken. We kennen allemaal de SMS’jes die je attenderen op een afspraak…

De vele toepassingen van Bulk SMS

De term ‘Bulk SMS’ zegt het al. Daarmee informeer je heel veel mensen op hetzelfde moment door een SMS te sturen. Om een idee te geven: Spryng stuurt zo’n twee miljoen SMS berichten per dag naar de klanten van onze klanten, waaronder…

Waarom SMS niet meer is weg te denken in E-commerce & Retail

Een product afhalen in de winkel of een klant informeren over de bezorgdatum en -tijd van een besteld product. Voor veel consumenten is het inmiddels de gewoonste zaak van de wereld dat ze voor het bezorgen of afhalen van hun aankoop…

Kappers ontdekken de service van SMS sturen naar klant

De vele duizenden kappers die ons land telt, hebben in ieder geval één ding gemeen. Het zijn professionele planners. Elke dag worden klanten geknipt, gekleurd en gestyled volgens een strak ingedeelde agenda. Dat is noodzakelijk om geen omzet te verliezen en…

Eva: “Ook mijn persoonlijke groei wordt hier gestimuleerd”

Ze neemt regelmatig de telefoon op, dus grote kans dat u haar wel eens hebt gesproken. Eva (22) werkt al een paar jaar voor Spryng. Ze houdt van fietsen, koken en uitgaan. En van zichzelf blijven ontwikkelen. “Mijn werkzaamheden zijn heel divers.…