Hedwig: “Onze kernwaarden zijn zichtbaar in alles wat we doen.”
Head of Sales Hedwig Middelveld aan het woord
Als een wervelwind kwam Hedwig in augustus 2021 binnen bij Spryng. Ze had al meteen 100 goede ideeën. Bijvoorbeeld om de gezondheidszorg te innoveren (een van haar drijfveren). Die berg energie is in de maanden daarna niet afgenomen. Integendeel! Haar werktempo ligt hoog en ook verbaal weet ze haar groeivisie helder en enthousiast over te brengen aan het team. Tijd voor een nadere kennismaking met deze sprankelende aanwinst voor Spryng.
Hedwig Middelveld is als sales manager bij Spryng verantwoordelijk voor het aansturen, begeleiden en coachen van het salesteam. Ze brengt de doelstellingen in kaart en zorgt ervoor dat het team de tools heeft om deze te behalen. Ze organiseert continu nieuwe projecten om salesactiviteiten zo effectief mogelijk te laten verlopen. Hedwig vormt samen met Marc Rottinghuis (functie), Alexander Wanders (functie) en Sara Albisser (Operations & HR) de directie van Spryng. Hedwig is trotse moeder van drie kinderen, houdt van koken en wandelen of fietsen in de natuur.
Persoonlijke en professionele waarden
Hoe denkt Hedwig over haar nieuwe werkgever? “Bij Spryng doen we wat we zeggen en zeggen we wat we doen. We hebben duidelijk gedefinieerde waarden die we naleven. Niet alleen omdat we geloven dat dit bijdraagt aan het succes van onze klanten, maar ook omdat we denken dat dit het werk leuker maakt en ons helpt om de juiste mensen aan te trekken. De meeste mensen zijn succesvoller als ze bij een bedrijf werken dat sterk aansluit bij hun persoonlijke waarden. Bij Spryng zorgen we er als team voor dat onze waarden tot leven komen, ook in onze dagelijkse routine.”
Work hard, play hard
“Bij Spryng geloven we dat een baan niet zomaar een baan is. Het is ook de plek waar je het grootste deel van je tijd doorbrengt. Daarom werken we hard maar zorgen we ook voor ontspanning en plezier en vieren we successen. We willen van elke medewerker de meest succesvolle versie van zichzelf maken en geven daarvoor op alle mogelijke manieren ondersteuning.”
Empowering people
“Nieuwe werknemers zullen de waarden van Spryng al tijdens het sollicitatieproces ervaren. Want het gaat ons niet alleen om vaardigheden en ervaring. Je hebt ook een bepaalde klik nodig, een ‘cultural fit’. We hechten er veel waarde aan dat mensen zich direct ‘thuis’ voelen bij Spryng. We bevorderen een positieve, betrokken cultuur. Dat is ook de reden waarom mensen al vanaf hun eerste dag alles wordt verteld over de waarden van Spryng.”
Service, succes en security
Hedwig legt de drie belangrijkste waarden van Spryng uit:
De ultieme service
“Service is 100 procent verankerd in al onze processen. We bieden 24/7 ondersteuning en hebben kennis van elke sector in huis om onze klanten te adviseren, te begeleiden en te ondersteunen. Iedereen bij Spryng voelt zich verantwoordelijk om de ultieme service te leveren. Maar we begeleiden en ondersteunen ook continu intern mensen om zo succesvol mogelijk te presteren in hun functie. Hoe? Wij hebben een open en constructieve feedbackcultuur en maken alles bespreekbaar. We evalueren prestaties en geven elkaar tips en tops. En we hechten grote waarde aan werknemersgeluk: we vieren successen, organiseren vrijdagmiddagborrels en goede lunches. Daarbovenop werken we met ‘Open up’. Dat is een platform dat coaching faciliteiten biedt om ervoor te zorgen dat iedereen niet alleen succesvol maar ook gelukkig is op het werk.”
Afspraak is afspraak
“We beloven wat we kunnen waarmaken en leveren dat vervolgens ook. Bij het ‘onboarden’ van nieuwe medewerkers is deze waarde echt top of mind. Iedereen is welkom om nieuwe ideeën en suggesties in te brengen om ons te helpen groeien, maar als je je eraan committeert, is het een deal en verwachten we dat je er ook de verantwoordelijkheid voor neemt. We helpen daar natuurlijk wel bij. We bewaken de voortgang van ideeën en deals en bespreken de status in wekelijkse bijeenkomsten. Alles voor een succesvolle oplevering!”
Focus op veiligheid
“Beveiliging en privacy is onze core business. We bieden een volledig gecertificeerde en GDPR-compliant oplossing, dus bij het ‘onboarding’ proces speelt beveiliging en veiligheid een belangrijke rol. We hebben regelmatig bewustwordingssessies om ervoor te zorgen dat ISO- en NEN-certificeringen niet alleen marketingwoorden zijn en iedereen zich bewust is van hoe hij of zij daaraan kan bijdragen.”
Blij om te helpen
Hedwig sluit het interview af met de woorden: “Heb je nog vragen of ben je benieuwd naar Spryng als werkgever? Laat het ons weten! Want zoals je net hebt kunnen lezen: we helpen je graag.”