WhatsApp voor
jouw business
Blijf wereldwijd in contact met klanten via WhatsApp en verbeter klantervaringen. Onze WhatsApp for Business API is snel, veilig en officieel ondersteund. Spryng is een officiële Business Solution Provider (BSP) van Meta.
Waarom WhatsApp for Business via Spryng?
Waarom met een BSP van Meta werken
Beveiliging
Geverifieerd, betrouwbaar bedrijfsaccount
Inzicht & Controle
Geverifieerd, betrouwbaar bedrijfsaccount
Schaalbaarheid
Mogelijkheid tot bulk verzendingen
Waarom WhatsApp for Business via Spryng?
Ontdek onze
toegevoegde waarde
Perfecte onboarding
Wij helpen met het doorlopen van alle stappen van de WhatsApp for Business aanmeldingsprocedure. Wij regelen alles, voor én met jou.
24/7 ondersteuning
In verschillende talen. Gemiddeld hebben klanten van Spryng een eerste reactie binnen 1,5 minuut en zijn cases binnen 7,5 minuut opgelost.
De hoogste beveiligingsstandaarden
ISO 27001 en NEN 7510 gecertificeerd, als enige messaging provider in Europa. De beveiliging en veiligheid van alle gegevens is bij ons 100% GDPR proof.
Start direct
Gebruik nu de officiële WhatsApp Cloud API van Meta via Spryng
Implementeer de toekomstbestendige Cloud API om rechtstreeks berichten te kunnen versturen via jullie eigen softwaresysteem. De Cloud API is de belangrijkste manier om gegevens in en uit het Meta-platform te halen.
Goed om te weten
Alle voordelen van WhatsApp
for Business op een rij
Bespaar tijd en geld
Jouw supportteam kan tickets middels WhatsApp 3x sneller afhandelen in vergelijking met het voeren van telefoongesprekken.
Verhoog omzet
Versnel het genereren van potentiële klanten en profiteer van effectievere campagnes en een versnelde verkoopcyclus.
Handig en informatief
Creëer een uitgebreid bedrijfsprofiel met jouw contactgegevens en openingstijden en stel quick replies in.
Verhoog efficiëntie
Verlaag kosten door een enorme efficiëntie, en werf klanten door een veel hoger responspercentage.
Waarom WhatsApp for Business?
Ontelbaar veel mogelijkheden
met onze WhatsApp for Business API
Verbeter jouw Customer Care met WhatsApp
Gebruik afbeeldingen, audio, video en responslijsten voor een ongeëvenaarde klantervaring.
Communiceer vertrouwd met WhatsApp
Laat klanten op hun eigen, vertrouwde manier contact met jouw organisatie opnemen wanneer het hen uitkomt, via hun favoriete kanaal.
Automatiseer en verrijk berichten via WhatsApp
Stuur orderupdates, notificaties, herinneringen en meer met gebruik van rich media, tegen lage kosten ten opzichte van traditionele messagingkanalen
Veelgestelde vragen over WhatsApp for Business
Waarom WhatsApp voor Business?
Dankzij zijn populariteit en gebruiksgemak is WhatsApp for Business hét communicatiekanaal bij uitstek voor consumenten en bedrijven om contact te leggen. Het geeft klantcommunicatie de functionaliteiten en het gemak van persoonlijke chat gesprekken. Stimuleer je verkoop, breid je doelgroep uit, biedt snelle klantenservice en til bepaalde taken, zoals het verzenden van eenvoudige herinneringen, naar een hoger niveau met WhatsApp for Business.
Ik maak al gebruik van WhatsApp for Business. Hoe stap ik over?
Als BSP, helpt Spryng jou ook met overstappen van WhatsApp provider. Loskoppelen en aansluiten duurt niet lang, maar wij helpen de stappen te doorlopen.
Waarom is WhatsApp for Business niet gratis?
WhatsApp for Business biedt functies die de gratis dienst niet kan bieden. De WhatsApp for Business-service van Spryng biedt een geverifieerd account, bulkverzending, REST API-toegang, directe ondersteuning en nog veel meer.